03 travnja 2009

TNI raste za više od $2 milijuna u prosincu

Ia’Orana,
TNI je okončao 2008. bolje nego ikada s rekordnim rastom u većini naših ključnih tržišta!
Prosinac je tradicionalno slab mjesec u našoj industriji, no TNI je sada na vrhu s odličnom novom strategijom, najboljim NSP liderima na svijetu, s proizvodima koji djeluju i koje podupire više od 400 znanstvenih istraživanja, uključujući i 12 kliničkih istraživanja na ljudima.
John Wadsworth je s puno entuzijazma izjavio: »2009. godina bit će čudesna za TNI. S odličnim stvarima koje će biti pokrenute u Las Vegasu u veljači, vjerujemo da ćemo ući u novu eru povijesti TNI-a.« John je nastavio: »Nikada nisam bio uzbuđeniji zbog naše budućnosti. Mi tek počinjemo. Vjerujemo da će, s obnovljenim fokusom na naš središnji proizvod, TAHITIAN NONI® sok, plasiranjem naše nove strategije proizvoda, našeg novog programa za dodjelu priznanja s kojim se ne može mjeriti nitko u našoj industriji i proširenom paletom programa poput Income Escalatora i novih programa za zadržavanje kupaca, TNI nastaviti svoj rast prema vrhu u industriji.«
Dok druge kompanije u našoj industriji kupuju lidere, nudeći im napuhane programe utemeljene na obmanjujućim taktikama i guranjem proizvoda koji nemaju znanstvenu podlogu, TNI nastavlja biti dom za one koji žele uspjeti u ovom poslu.
TNI vam pruža stvaran kompenzacijski plan koji isplaćuje svaku lipu bez prelamanja, proizvod koji je stvaran i provjeren tisućljetnom povijesti i stotinama znanstvenih istraživanja te s osnivačima kompanije koji imaju integriteta i dosljedni su u onome što rade.
Tahitian Noni International je mjesto na kojem treba biti u 2009. Nemojte propustiti vlak! Budite dio stalnog rasta giganta na tržištu super-voća!